joi, 4 decembrie 2008

Tabără de alpinism în Tatra

În sfârşit, am reuşit să finalizez programul taberei de alpinism pe care am s-o organizez în Tatra, în martie 2009.

În ultimii cinci ani, am organizat an de an câte o ieşire în Tatra. Este un masiv extraordinar de frumos, iar granitul excelent. Îmi aduce aminte de cel din munţii Măcin, atât de familiar mie.

Anul trecut, nu am reuşit să urcăm pe cel mai înalt vârf din Tatra, Gerlach. Am prins un viscol puternic cu ninsoare, care m-a făcut să decid oprirea ascensiunii şi renunţarea la vârf - era în penultima zi a taberei.
Anul acesta, sper să prindem o vreme ceva mai bună, pentru Gerlach. Nu ştiu cum se face, dar niciodată când am ajuns pe Gerlach, nu am prins vreme ok...

Detalii despre tabără, pot fi găsite pe http://www.rucksack.ro/ sau dacă mă contactaţi la telefon / email.

Comentarii foto:
Foto 1: în drum spre Lomnicky Stit (vf. Lomnicky, 2.634m), Tatra Înaltă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu